Zabawy logorytmiczne w przedszkolnym ogrodzie były  doskonałą okazją do wspierania rozwoju mowy oraz motorynki małej i dużej a także słuchu w grupie Koniczynek. Dlatego też w czwartkowy poranek panie wraz z p[przedszkolami wybrały zajęcia w ogrodzie zamiast na sali. W rytm skocznej muzyki oraz z instrumentami które zachęcały nas do ruchu Koniczynki rozwijały zmysł słuchu, dotyku oraz wzroku.Było radośnie, kolorowo i wesoło.

Głównym celem zabaw  logorytmicznych  jest :

  • Rozwój mowy: Ćwiczenia oddechowe, fonacyjne, intonacyjne.

  • Rozwój motoryki: Usprawnienie małej i dużej motoryki.

  • Rozwój słuchu: Uwrażliwienie na rytm i akcent w muzyce, słuch słuchu fonematycznego

To, co czyni zajęcia logorytmiczne tak interesującymi, to ich pozytywny wpływ na wieloaspektowy rozwój dziecka. Logorytmika znacząco poprawia ogólną kondycję psychofizyczną, stymuluje aktywność, pomaga w odreagowaniu stresu i negatywnych emocji, a przede wszystkim wspiera poprawną artykulację, rozwija zdolności muzyczne oraz wrażliwość.

Zobaczcie sami !!!

!

Skip to content